24 January 2011

Masa, Keinginan dan Impian

Oh. Tiba-tiba ada keinginan mahu tulis blog 'at least 1 post per day'. Sekadar sebuah keinginan. Belum menjadi target/matlamat. Belum menjadi kewajipan dan tanggungjawab. Hanya baru sebuah 'keinginan'.

Tapi, kalau tidak ada 'keinginan yang sangat-sangat kuat', sudah tentu tidak akan menjadi target, dan sudah tentu tidak akan menjadi kebiasaan dan tanggungjawab rutin kita bukan?

Ya. Kalau boleh, hari ini saya mahu senaraikan keinginan-keinginan saya supaya mempunyai target dan boleh dipraktikkan ke alam realiti.

Keinginan dan impian, semuanya saya mahu merealisasikannya...insyaAllah...kerana jika bukan diri saya sendiri, siapa pula yang akan menjadikan impian-impian saya menjadi kenyataan.

Sekadar gambar hiasan.
Masa, sangat penting untuk merancang impian menjadi kenyataan.

No comments: