11 March 2011

Really Miss It!!!

Saya baru habis mesyuarat. Oppsss...pukul 1.05 petang. Tepu. Mesyuarat bermula pukul 9 pagi, dan it is a non-stop meeting. Sepatutnya rehat bermula pada pukul 12.15 petang. So, sekarang....konon-kononnya adalah masa untuk merehatkan diri sementara masuk waktu Zuhur.

Sekadar gambar hiasan

Tiba-tiba...macam masa-masa di Sabah juga dulu...di waktu-waktu begini...I miss my home! Really miss my home...ohhh....kalau belum pukul 1 tengahari, mahu juga saya redah balik ke rumah. Bukannya jauh sangat pun, tapi memikirkan banyak perkara lain yang nak dibuat sebelum bercuti panjang...badan yang tak dapat rehat yang mencukupi....lalu saya batalkan hasrat itu.

But...deep in my heart...I really miss my home!!! Rumah baru tinggalkan pagi tadi pun dah dirindui bagai nak rak...sungguhlah saya ini....

Tapi...itulah rumah saya...itulah syurga saya sejak 1 Ramadhan 1428H....suasana yang amat saya rindui...walaupun semasa saya bercuti di luar negara....sungguh...itulah dunia kesukaan saya...my home sweet home!!!

No comments: