28 March 2012

Ulang Tahun Pertama : 1st Anniversary

Okey...ada hati mahu taip entry walau jam sudah 9.05 malam. Hehe. Biasanya time ni saya sudah lari-lari keluar dari lif menuju ke kereta (Ehhh....kaki dah baik ke? Anda sudah sihat ke? Eh...bila baik ni? Ehh....sakit punya 'makan tahun'....tup-tup....sila citer....sila citer - okey...kena abaikan dulu ya....hehe...fokus pada entry ini dulu...)

Saya tidak terlupa kepada 1st anniversary kami. Sayangnya...tiada entry di sini kerana kami berdua 'memadu kasih' - wink!!! - ke utara tanahair. As usual, bila buat long journey....memang 'no internet'. I'm busy...hehe....internet cuma guna untuk tengok GPS je....sebabnya....bila jalan-jalan jauh-jauh ni, lebih baik dimanfaatkan untuk berjalan dengan bersungguh-sungguh. Terlebih pula, sudah hampir setahun saya tidak dapat menikmati momen-momen berjalan-jalan seumpama ini...alhamdulillah.

Sungguh, menikmati kehidupan selama setahun (kini setahun seminggu dan dua hari sudah...) bersama seorang suami yang sangat penyayang, sangat romantis, sangat rajin, sangat baik hati....okey! cukup dulu ek...yang lain-lain saya nak rahsiakan sebab banyak keistimewaan suami yang saya tak nak...okey, TAK NAK kongsi dengan orang lain...haha...membuatkan saya sering berfikir yang saya baru je berkahwin semalam (erkk....semalam ek? ya....tapi itulah yang saya fikir setiap hari sepanjang melalui kehidupan perkahwinan saya...tidak terasa masa berlalu...) dan ia sangat-sangat membahagiakan. Thanks a lot my loving inche' suami....

Allah....sudah 9.15....saya kena log out dulu....hehe....tiada entry sambungan ya...

Saya bersyukur. Saya bahagia. Alhamdulillah. Terima kasih kepada Allah kerana mengurniakan keindahan hidup ini kepada saya dan suami. Ya Allah, hambaMu yang lemah ini memohon semoga saya dan suami sentiasa dilindungi, dimudahkan, dikurniakan hidayah, dirahmati dan diredhai di dunia dan di akhirat. InsyaAllah.

Semoga dikekalkan kasih sayang kami berdua hingga ke syurga. InsyaAllah.

p/s : kami berdua TIDAK PERNAH dating sebelum kahwin. Kali pertama saya berjumpa suami adalah lebih kurang setengah jam sebelum kami dinikahkan...indah kan?

No comments: