12 January 2010

Legend & Valley

7 Jan 2010.

Majlis jamuan perpisahan dari opis lama saya di Hotel Legend. Saya terlambat tiba dan tidak sempat memberikan ucapan (huhu...suka betul bila diberi peluang bercakap kat depan sekarang ni....penangan kat opis baru yang boleh dikatakan hari-hari jadi chairperson mesyuarat dan bagi presentation kot...) kerana baru saja mempengerusikan mesyuarat dan 'bertegas' tentang helipad. Huh!








Saya menerima dua batang pen Parker yang diletakkan di dalam kotak yang cantik. Terima kasih kepada opis lama saya. Bukan saja pen, tapi pengalaman dan ilmu yang dapat saya timba di sana benar-benar saya hargai, kerana tekanan yang diterima di pejabat baru mengingatkan saya kepada bebanan kerja pejabat lama yang lebih kurang sama, walau di dalam senario yang berbeza. Amat-sungguh-benar benar saya hargai.

9 Jan 2010.

Saya melepaskan resah hati (apa ni....resah hati? tekanan kerja kot...) dengan merayau-rayau di Mid Valley dan sempat menjenguk ke Chocolate Fair (tapi kurang best la sebab Kinder Bueno takde.....huhu.....my favourite chocolate...stok wajib ada kat rumah....).

















Hmmm...nak bertolak ke Kuantan pula hari ni. Semoga dipermudahkan Allah, InsyaAllah.

2 comments:

ayu said...

Zam pi Mid Valley Senyap-senyap ye? hehehehe

rashinina said...

Ayu...pergi yang tak dijangkakan....mendadak je...

lagipun hari cuti la....ayu ada kat ofis ke masa hari cuti? hehe....