01 January 2010

Tahun Baru 2010

Last trip 2009. Gua Musang, Kelantan.

Dari 29 hingga 31 Disember 2009, saya berada di Gua Musang, Kelantan. Membuat pemeriksaan di tapak. Sebuah bandar yang menenangkan, penuh dengan kehijauan dan tidak sibuk.

Usai pemeriksaan tapak pukul 5 petang, kami bersembilan (ramai...tapi hanya 2 orang perempuan termasuk saya...) menuju ke Sungai Galas. Hampir sejam saya dan sahabat-sahabat sepejabat me-release-kan tension (siapa kata tidak ada tekanan....sedikit sebanyak keadaan di tapak dalam satu suasana yang baru dan situasi yang benar-benar berbeza membuatkan saya sangat banyak berfikir sekarang ini - belum lagi ditambah dengan hal-hal di ofis yang sudah ditinggalkan...sungguh saya tidak stabil di minda...) dan saya yang lebih banyak me-release-kan tekanan di dalam diri saya sendiri (rasanya la....walau nampak wajah saya masih dengan senyum dan tidak ada sedikit pun kerutan...kerana saya yang paling baru...kerana bebanan tanggungjawab sepenuhnya ada di bahu saya....kerana saya yang perlu lead mereka semua....).








Usai Sungai Galas. Esoknya kami saja-saja menjenguk ke Stesen KTM Gua Musang pula.






No comments: