08 November 2010

10 Hari di KK - 2

1 November. Saya ke Keningau dan Likas.




Gambar menunjukkan laluan dari Kota Kinabalu ke Keningau ke Kota Kinabalu.

2 November. Saya ke Papar, kemudian terus ke Kota Marudu.

3 November. Berada di Tandek (dekat dengan Pitas), dan kemudian di Tuaran.

4 November. Mesyuarat di Kota Kinabalu.

Petang 4 November, apabila duduk berseorangan kerana teman serumah ke Sandakan, barulah saya mencapai kotak ini.


Saya buka satu persatu dan cuba memasangnya dengan sabar.




5 November, saya masih berusaha memasangnya dari pukul 6 pagi dan hanya berjaya disiapkan pada pukul 11 pagi. Sungguh apabila tidak ada banyak aktiviti yang hendak dilakukan, apa saja aktiviti yang ada mampu menjadi aktiviti yang menyeronokkan (oh..kalau di semenanjung, banyak xtvt yang memberi manfaat kepada orang lain dapat dibuat...).



Alhamdulillah. Siap. Saya suka Son Goku. Dari dulu lagi.


6 November. Pergi ke Api-Api Centre. Menemankan teman serumah (saya rasa kalau dia tiada di KK bersama saya, sudah tentu tiada siapa yang menyedari kewujudan saya yang asyik duduk di rumah saja pada hari cuti...) menguruskan hal-hal peribadinya.

Semoga Allah memudahkan urusan saya, memudahkan semua urusan umat Islam di dunia ini jua. InsyaAllah.

No comments: