10 November 2010

10 Hari di KK - 3

Sambung lagi.

7 Nov 2010. Bersama dua orang rakan, kami ke Pasar Gaya. Pasar di tengah Kota Kinabalu, kata sahabat saya sama konsepnya dengan Pasar Tamu. Tidak ada niat untuk membeli apa-apa, kami hanya berjalan-jalan melihat suasana pasar.


Hamster.


Ikan.


Puppy & cat.


Dalam perjalanan balik ke rumah.

8 Nov 2010, pagi saya di KK dan petang sudah berada di tapak di Tuaran. Walau dalam hujan, saya masih cuba melaksanakan tugas sebaiknya.

9 Nov 2010, hanya berada di KK. Pun, pada sebelah pagi sebelum bertolak ke pejabat, saya sudah berjaya check-in untuk balik ke Semenanjung pada 10hb. Pada tengaharinya pula, saya ke Karamunsing, cuba melepaskan ketegangan pelaksanaan kerja - konon2 - sambil cuba melihat keadaan di Karamunsing.

10 Nov 2010, pagi yang menyeronokkan sebetulnya. Alhamdulillah. Penerbangan petang ini akan membawa saya ke Semenanjung, insyaAllah. 10 hari di Sabah...menyaksikan kesabaran saya yang cuba dipraktikkan sepenuhnya. Sungguh, Allah banyak membantu saya melalui 10 hari di sini. Terima kasih, Ya Allah.

No comments: