09 August 2009

Majlis Penutup Sukan 2009

Sambutan bulan sukan di pejabat saya bagi tahun 2009. Tahun ini, agak banyak permainan yang saya sertai berbanding tahun sebelumnya. Jadi, tadi 8 Ogos 2009 diadakan perlawanan bola sepak di antara 4 pasukan (Perdana - Kuning, Waja - Merah, Exora - Biru dan Persona - Hijau) dan majlis penutup bulan sukan yang telah berlangsung selama dua bulan.

Aktiviti ini tidak dapat saya sertai kerana baru saya berdiri di dalam barisan poco-poco ini, kepala saya sudah berpusing dan menuntut saya segera duduk. Saya tahu, saya belum sihat sepenuhnya tapi saya degil hendak hadir juga ke majlis ini. Alhamdulillah tidak ada apa-apa yang berlaku kepada saya di sepanjang majlis berlangsung.


Sudah tentu saya perlu mengambil langkah berjaga-jaga kerana dikelilingi ramai orang di dalam suasana penyebaran virus yang berleluasa, ditambah dengan badan saya yang masih tidak sihat, saya harus memastikan tidak ada virus yang akan disebarkan kepada saya.

Perlawanan bola sepak. Sudah tentu saya menyokong pasukan Kuning dan pasukan Perdana ini telah mendapat tempat pertama dalam perlawanan bola sepak dan juga Juara Keseluruhan Sukan 2009. Yahuuuu!!!
Alhamdulillah.....

No comments: